Omnichannel

En betalingsplatform der går på tværs af offline og online handel, kan kombinere butik med mobil handel, online- og andre salgskanaler

DIBS' omnichannel løsninger giver dig mange muligheder

Omnichannel giver simplere processer for både dig og dine kunder i deres købsoplevelse. Kunder kan returnere varer, de har købt online, i en fysisk butik, og det er der flere og flere der benytter sig af. I 2017 havde 19% af danskerne hentet en vare i en fysisk butik, som de havde købt online (kilde: Dansk E-handel 2017).

Mange vælger derfor at udvide deres fysiske butik med en online shop, ligesom mange der startede med en webshop har suppleret med en butik - og det indebærer en række nye muligheder som for eksempel en udvidet kundekreds.
 

For eksempel kan du med en omnichannel løsning:
  • Give dine kunder mulighed for at bestille og betale deres biografbillet online via din webshop, og hente billetten i en ubemandet fysisk terminal.
  • Give dine kunder mulighed for at booke og betale en parkeringsplads online, og derefter kan de komme ind på parkeringspladsen ved blot at registrere deres kort.
  • Give dine kunder mulighed for at registrere sig ved indgangen til en koncert via en QR kode, de modtog, da de købte billetten online.


Når man vil kombinere forskellige salgskanaler (om det er butik, online, selvbetjening eller mobil-apps), kræver dette nogle forskellige tekniske løsninger.

Kontakt os og vi hjælper dig finde frem til den bedste løsning.

Har du spørgsmål eller behøver hjælp?
DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77
salg@dibs.dk