FÅ SUPPORT PÅ MAIL OG TELEFON

Vores danske Supportteam hjælper dig i en fart

You are here

Få svar på dine spørgsmål om online betalinger

I DIBS har vi et kompetent Supportteam, der er klar til at hjælpe dig og svare på dine spørgsmål. Supportteamet er placeret i København og taler dansk og engelsk, og du kan både få hjælp over mail og telefon. Vi har flere års erfaring og kan hjælpe dig med tekniske og administrative udfordringer samt rådgive dig om online betalinger. Her er ingen dumme spørgsmål og vi hjælper dig med glæde!

Det er vigtigt for os, at vores kunder har en god oplevelse, når de kontakter os. Vi måler derfor hele tiden vores kunders tilfredshed med vores support og lytter til den feedback vi får. Vi kan derfor bryste os med en høj kundetilfredshed og korte svartider. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til vores betalingsløsninger eller generelt om online betalinger.

På vores techsite her finder du teknisk dokumentation og hjælp til vores betalingsløsninger, integrationer m.m.

I vores FAQ her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, bl.a. hvordan du ændrer dit password.

 

Kontakt os   

Har du spørgsmål eller behøver hjælp?
DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77