Dynamisk og engageret kundeservicemedarbejder med flair for IT

Publiceret 06 marts 2019

Er du social og motiveres du af at hjælpe kunder? Vil du arbejde i en IT virksomhed med masser af gode kollegaer? Så er DIBS lige noget for dig! Vi søger en servicemindet medarbejder til vores danske supportafdeling. Dit job bliver at hjælpe vores kunder med små og store problemer. Vores kunder er alt fra store internationale firmaer til små lokale e-handelsbutikker.

Stillingen i hovedtræk

Som kundeservicemedarbejder vil dine opgaver bl.a. bestå af følgende:

  • Besvare indkommende opkald og e-mails fra vores kunder af teknisk og mindre teknisk karakter.
  • Besvare på faktura spørgsmål.
  • Diverse administrationsopgaver.
  • Opfølgning på nye kunder, spørge ind til om de er kommet godt i gang.
  • Fejlsøge og analysere kundens problem.
  • Hjælpe kunder med implementering og vedligeholdelse af vores tjenester.
  • Ad-hoc opgaver som interne projekter, kundemøder.


For at kunne lykkes i rollen er det vigtigt, at du kan bevare overblikket over de opgaver, som havner på dit bord samtidig med, at du trives med at løse kundernes udfordringer.

Du er god til at kommunikere med forskellige mennesker, både mundtligt og skriftligt, samtidig med er du serviceminded og trives i rollen som problemløser.

Du vil arbejde tæt med vores lokale salgsafdeling, men også med vores support-kollegaer i Sverige og Norge.

Vi søger en teamplayer med godt humør, der altid har kunden i fokus.

 

Kandidatprofil:

Den rette kandidat er en kundeservicemedarbejder - gerne med baggrund indenfor teknisk support.

Faglige kompetencer:

  • Servicemindet
  • Glad for at tale med kunder over telefonen
  • Smiler gennem telefonrøret
  • God teknisk forståelse eller har teknisk baggrund
  • Generel teknisk forståelse for internettet - det er et plus, hvis du har erfaring med vedligeholdelse af hjemmesider
  • Kendskab og erfaring med integration, html, API (forventes ikke)
  • Godt kendskab til brugen af MS Office pakken

 

Hvorfor skal du arbejde hos os?

Du tilbydes en central rolle i en spændende virksomhed i vækst, og med en udfordrende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Da DIBS står bag flere store løsninger, så som MobilePay, Mobilbilletter og flere af de store teleselskaber, vil du have kontakt til mange spændende kunder. Du vil indgå i et dygtigt supportteam og vi sørger naturligvis for en grundig oplæring i vores systemer og produkter. Vores virksomhedskultur bygger på et professionelt og uformelt arbejdsmiljø i lokaler i Ørestaden, København S.

DIBS tilbyder Nordens bredeste udbud af enkle og sikre betalingsløsninger på nettet. Vi startede i 1998 og var banebrydere inden for betalinger på nettet - i dag er vi førende i Norden. Vi var de første til at nå en milliard transaktioner og har i dag over 15.000 netbutikker med en årlig omsætning på over 100 milliarder kroner.

Der er mulighed for snarlig tiltrædelse. Vi indkalder løbende til samtale.

Ansøgningsfrist: D. 17. marts 2019.

Er stillingen interessant for dig, skal du ansøge via linket forneden:

Søg jobbet her

VIL DU MODTAGE VORES NYHEDSBREV?

Få nyheder om dansk e-handel, gratis webinarer og tips til din webshop.

Udfyld nedenstående kasser hvis du gerne vil modtage oplysninger om betalingsløsninger fra DIBS, del af Nets. Du tillader samtidig, at Nets gruppen kan bruge dine oplysninger til markedsføringsformål. Samtykket kan altid trækkes tilbage og vil gøre sig gældende indtil dette sker. En tilbagekaldelse vil ikke gælde med tilbagevirkende kraft. Du kan læse vores privacy policy her.

Har du spørgsmål eller behøver hjælp?
DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77