FAKTURA BETALING MED EASY

Enkel og sikker betaling her og nu

Hvordan foregår betaling med faktura?

Din kunde lægger et produkt i sin varekurv, og når kunden er klar til at betale, klikker han/hun på "gå til kassen".
Betalingsvinduet til Easy bliver vist og kunden kan da vælge at betale med sin foretrukne betalingsmetode, som for eksempel faktura.
Hvis kunden tidligere har handlet i en webshop med en Easy betalingsløsning, vil både adresse- og betalingsoplysninger allerede være gemt i betalingsvinduet. Herved slipper kunden for at indtaste mange oplysninger og kan nemt og hurtigt gennemføre betalingen i din webshop.
Når kunden har trykket "køb", foretages der et kredittjek og efterfølgende modtager kunden varerne samt en faktura, som først betales, når varerne er modtaget.

Efter din kunde har gennemført sin betaling, vil du kunne se betalingen i Easy's online administrationssystem, hvor du også har mulighed for at gennemføre købet, annullere betalingen eller refundere beløbet. Yderligere kan du i administrationsportalen også trække forskellige rapporter, se statistik for dit salg og meget mere.

Ved at tilbyde fakturabetaling mindsker du risici forbundet med svindel. Du undgår også at bruge tid på at sende rykkere, da dette håndteres af fakturaleverandøren.
I de nordiske lande varierer den foretrukne betalingsmetode fra land til land. Kortbetaling står for eksempel særligt stærkt i Danmark og Norge, mens hele 25% af online betalinger i Sverige foregår via faktura. Så hvis du har planer om at sælge til det nordiske markede, anbefaler vi, at du også tilbyder muligheden for fakturabetalinger i din webshop.

Vil du vide mere om online betalingsmetoder?

Kontakt os  Kom i gang med DIBS

Har du spørgsmål eller behøver hjælp?
DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77