EASY ADMINISTRATIONSMANUAL

Velkommen til brugervejledningen for Easy Administration

Læs mere om hvordan du bruger Easy Administrationen i denne vejledning.

Nedenfor ser du de samme emner og valg som findes i Easy Administrationen:

1. Betalinger

 

2. Udbetalinger - se alle detaljer om dine udbetalinger og få information til bogføringen.  

 

3. Support - Find vejledning, FAQ og Kontaktinformation til supporten.

 

4. Kontoinformation - Se og ændre firmainformationer, bankkonto, loginoplysninger og oprette nye brugere.

 

5. Integration - Teknisk dokumentation og integrationsnøgler.

 

Ofte stillede spørsmål

Venligst følg guiden her. Vi arbejder kontinuerligt med at forbedre søgefunktionen i Easy Administrationen. 
 
Når du er klar til at sende varen til kunden, er det vigtigt at du først gennemfører betalingen. Tryk her for at læse mere om hvordan du gennemfører en betaling.
 
 
Ja, du kan benytte dig af funktionen "Rediger" og "gennemfør". Hak af hvilke ordrelinjer du ønsker at sende til kunden. De resterende ordrelinjer kan gennemføres senere. Læs mere her.
 

Ja, du kan benytte funktionen "rediger" og "gennemfør". Du kan ændre prisfeltet og vælge de ordrelinjer du skal gennemføre. Der bliver opprettet en ny ordrelinje med det restrende beløb som du kan gennemføre senere. Det er også mulig at øge beløbet på en specifik ordrelinje, så længe at totalbeløbet ikke overstiger det oprindelige beløb. Læs mere her.

På indbetalingen til din konto står der en udbetalingsreference. Denne finder du i Easy Administrationen, hvor du kan se nærmere specifikationer. Læs mere her.
 
 
I udbetalingsmenuen finder du informationer om dine udbetalinger, specifikationer om hvilke betalinger der indgår i udbetalingen samt hvad du har betalt i gebyrer. Læs mere her.
 
 
Du kan oprette nye brugere ved at indtaste deres navn, telefonnummer og e-mail adressse. Gå til menuen "Brugere" i administrationen, og klik på "Opret bruger". Ønsker du mere information? Tryk her.
 
 
 
 

For at ændre adresse eller firmanavn, kan du kontakte vores support. Hvis du skifter CVR nummer, skal du tegne en ny aftale.
Venligst kontakt vores salgsafdeling, så vi kan sende dig en ny ansøgning. Kontakt os her

For at du kan refundere en betaling, skal saldoen på din konto være højere end det beløb du ønsker at refundere til din kunde. Kontakt vores support hvis kontoen er for lav, ellers hvis får du en fejlkode/fejlmelding når du skal refundere, så vi kan hjælpe dig videre. 

 

Du modtager daglige udbetalinger, men med en forsinkelse - du kan finde mere information om dette i din aftale. Læs mere her.

Vi tilbyder betaling med kort og faktura. Nye betalingsmuligheder tilføjes løbende. Vi hører gerne fra dig, hvis du ønsker mere information om betalingsmuligheder. Kontakt os her.

Tryk her for mere information. Du finder alt teknisk dokumentation på vores techsite.

DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77
salg@dibs.dk