Fra rådgivning til betaling - kunden skal være tryg i hele processen

Hos Din Familiejurist er tillid og tryghed i højsædet, når man dagligt hjælper private med at takle hårde beslutninger omkring arv og testamenter. For at sikre trygheden i det sidste led – betalingen – har juristvirksomheden valgt DIBS, en del af Nets, som betalingsleverandør.

You are here

Din Familiejurist

Testamenter og arv er ikke emner, som sædvanligvis fylder i de flestes bevidsthed. Men behovet for at have nedfældet ens sidste vilje kan, hurtigere end man tror, blive aktuel.

– Når snakken falder på ting som arvefølge og testamenter, får mange danskere knap så rare associationer – blandt andet om døden. Vi har desværre også, senest i fjernsynet, set, hvordan arvestridigheder kan splitte familier ad, så det er vigtigt at få fuldmagter og testamenter på plads i god tid. Både for din egen og familiens skyld, fortæller Rizwan Ul-Hassan, stifter og adm. direktør i den digitale juristvirksomhed Din FamilieJurist.

Sammen med medstifterne Usman Javid og Hamayoon Ali har Rizwan Ul-Hassan bygget virksomheden Din Familiejurist op omkring en simpel målsætning: Klienten skal være i centrum, føle sig trygge under hele forløbet– ikke mindst, når det kommer til betalingen.

En troværdig betalingsleverandør med fokus på kunden


Et punkt, hvor tilliden kan blive udfordret, er ifølge Rizwan Ul-Hassan, hvis der opstår problemer, når det kommer til betalingen. Hos Din Familiejurist har man valgt betalingsløsningen Easy fra DIBS, da man ønsker en stabil betalingsleverandør med fokus på kunden, genkendelighed blandt selskabets kunder og høj troværdighed.

– Jeg har tidligere været i virksomheder, hvor udfald og nedbrud i betalingsdelen gjorde, at vi mistede kunder – tilliden til din forretning lider et knæk, hvis betalingen går galt eller dit system er nede i tide og utide. I Din FamilieJurist har vi fokus på den gode kundeoplevelse, så er det er essentielt, at vores samarbejdspartnere deler det fokus, hvilket DIBS gør, lyder det.

Vær der for kunden


Rizwan Ul-Hassan forklarer, at man i DIBS har fået en leverandør, som på mange måder modsvarer Din Familiejurists egen tilgang til kundeservice. En tilgang, hvor tilgængelighed og opfølgning er vigtige elementer:

– Vi bruger selv størstedelen af kundetiden på dialog – både omkring klientens private forhold; deres konkrete, juridiske behov og involvering af familien, hvis det er nødvendigt. På samme måde var DIBS der under hele forløbet omkring implementering af betalingsmodulet og den efterfølgende drift, fortæller han og uddyber:

– På under to dage havde DIBS implementeret en funktionsdygtig Easy-betalingsløsning på hjemmesiden – så vi var køreklar fra første færd. Samtidig ydede vores kontaktperson i DIBS en rigtig god service med løbende dialog, og vi har efterfølgende fået flere serviceopkald fra kontaktpersonen, som blot ville tjekke, at alt fungerede optimalt.
DIBS har, ligesom vi, fokus på den gode kundeoplevelse, så det at de sætter sig ind i vores situation, forstår de problematikker, der kan opstå, og forholder sig til dem, er et kæmpeplus, siger Rizwan Ul-Hassan.

Som iværksættervirksomhed spiller økonomien en stor rolle i valget af leverandører og services, men ifølge Rizwan Ul-Hassan har det aldrig været aktuelt at vælge en af markedets billige, basale betalingsløsninger. I stedet har Din Familiejurist vægtet, at deres betalingsleverandør har den fornødne erfaring og ekspertise til at varetage og understøtte virksomhedens mål, som i sidste ende er at give klienterne den bedst mulige kundeoplevelse.

– Vi er ikke sælgere, men rådgivere, så alt omkring betalingen skal håndteres af professionelle. Vi havde brug for et system, som er nemt for kunderne at bruge og driftssikkert. Det har vi fået med DIBS. Det her er min første opstartsvirksomhed og grener vi ud, vil vi helt sikkert bruge DIBS’ ekspertise i forbindelse med nye projekter.

 
Fakta:
Din Familiejurist
  • Virksomheden yder juridisk hjælp til private ift. at udfærdige testamenter, fuldmagter med mere.
  • Din Familiejurist har på nuværende tidspunkt to jurister samt seks rådgivere med speciale i arveret ansat. Virksomheden forventer at udvide medarbejderstaben med 10 rådgivere og to jurister inden for de kommende måneder. Dermed når man op på i alt fire jurister og 15 rådgivere.
  • Bestyrelsen i Din Familiejurist består af formand og partner Brian Sean Tange, stifteren af tjenesten Hamsto, samt bestyrelsesmedlemmerne Line Baun Danielsen og Saseline Sørensen, blandt andet kendt fra TV, iværksætter Jonathan Løw samt direktør i Danske Bank Lars Ellehave-Andersen.
DIBS Easy:
  • Easy er en online betalingsløsning fra DIBS, en del af Nets, med 1.000+ tilknyttede webshops, som understøtter både Visa, Master og faktura-betaling
  • Systemet husker kundernes data, så de kan betale med 1 klik
  • Checkouten er indlejret i webshoppen, så kunden forbliver i samme vindue i stedet for at blive omdirigeret til et eksternt betalingsmodul

Læs mere om Easy

Information

Navn
Din Familiejurist
Adresse
Herstedvang 8
Postnummer
2620
Land
Albertslund
Telefon
40165509

Rizwan Ul-Hassan, adm. direktør, Din Familiejurist

VIL DU MODTAGE VORES NYHEDSBREV?

Få nyheder om dansk e-handel, gratis webinarer og tips til din webshop.

Udfyld nedenstående kasser hvis du gerne vil modtage oplysninger om betalingsløsninger fra DIBS, del af Nets. Du tillader samtidig, at Nets gruppen kan bruge dine oplysninger til markedsføringsformål. Samtykket kan altid trækkes tilbage og vil gøre sig gældende indtil dette sker. En tilbagekaldelse vil ikke gælde med tilbagevirkende kraft. Du kan læse vores privacy policy her.

DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77