DIBS blog

Onboard dine kunder på Easy via partnerportal

onboarding-dine-kunder-banner

Vi har gjort det endnu nemmere for dig, der er Easy-partner, at hjælpe dine kunder godt i gang med deres Easy betalingsløsning – nu kan du nemlig klare det hele online. Når du vil begynde onboarding af din kunde, logger du på Easy-partnerportalen og klikker på ”Onboard ny merchant”. Her kan du udfylde din kundes informationer, hvorefter systemet sender en mail afsted til din kunde med et aktiveringslink.

Tag hånd om dine kunders onboarding

Som partner tager du hånd om din kundes rejse fra start til slut og sikrer dig, at de kommer godt i mål. Du står for hele processen; påbegyndelse af onboarding via partnerportalen, kommunikationen med kunden og evt. opfølgning.

I Easy-partnerportalen får du overblik over dine kunder og du kan se status på deres onboarding og ansøgning om at gå live med Easy, så du nemt kan se, hvis en kunde er gået i stå undervejs og der er brug for, at du kontakter og hjælper kunden. Hele processen foregår online og du har hele tiden det fulde overblik, så du kan yde en topklasse service til dine kunder.

I videoen herunder kan du se flowet fra både din og din kundes vinkel – fra at du påbegynder onboarding af kunden i partnerportalen, til den mail og formular som din kunde modtager.

Vil du læse mere om at blive DIBS Easy-partner, så klik ind på vores partnerside her. Herfra kan du også stille spørgsmål til vores partner-team og komme i gang som partner.

 

DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77