B2B BETALING

Tilbyd også dine virksomhedskunder at betale med 1 klik

Easy husker dine kunders oplysninger – fx CVR-nummer


Med Easy er det både dine privat- og virksomhedskunder, der kan betale med 1 klik i din webshop, uanset om de betaler med kort eller faktura. Easy checkout er en integreret del af din webshop, så når dine kunder har lagt varer i deres digitale indkøbskurv og klikker videre til betalingen, slipper de for at skifte til et nyt vindue.

Din kunde kan i checkout vælge at handle som privat- eller virksomhedskunde.

Du vælger selv, hvilken type kunde, der skal være valgt som udgangspunkt.

Virksomhedskunder identificerer sig via e-mail, postnummer og CVR-nummer, hvilket bliver gemt i Easy, så felterne automatisk bliver udfyldt for kunden ved fremtidige køb. Dette gælder på tværs af alle webshops, der bruger Easy.

Det betyder, at tilbagevendende kunder straks vil se deres betalings- og leveringsoplysninger på din betalingsside, så de bare skal klikke ”Betal” for at gennemføre købet.
Dine kunder kan også tilføje flere forskellige betalingskort og leveringsadresser som du kan se på billedet herunder. Det gør det mere fleksibelt og lettere for dine kunder at betale.

Dine virksomhedskunder kan tilføje flere betalingskort i Easy, så de nemt kan skifte mellem de relevante kort. Derudover er det muligt at tilføje op til fem leveringsadresser, hvis fx virksomheden har kontorer flere steder.

 

Tilbage til betalingsløsninger

Kontakt DIBS og hør mere

DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77