Engageret Support Teamleder

Publiceret 05 december 2016

Har du lyst til og evner du at motivere og effektivisere et 1st og 2nd level supportteam? Finder du det udfordrende at samarbejde med kollegaer i salg og udvikling, samt kollegaer i de nordiske lande?

Vi søger en erfaren teamleder til vores travle danske supportafdeling. Dette team er nyoprettet via organisatoriske ændringer, og det bliver din opgave hurtigt at forstå udfordringerne samt at samle og motivere teamet til sammen at tage ansvar for at yde den ypperste service for DIBS' danske kunder. Disse er især større og mindre e-commerce virksomheder med varierende IT kendskab til integration og brug af DIBS' betalingsløsninger.

Hos os får du stort råderum for at optimere kundeservice i teamet, først og fremmest ved positivt at coache og motivere den enkelte i teamet samt være behjælpelig med prioritering af opgaver. Desuden via initiativer til kompetenceudvikling samt nyudvikling og videreudvikling af teamets arbejdsprocesser, som du selv er hands-on på og praktisk sørger for få gennemført. Du vil løbende få inspiration til arbejdet samt bidrage til samarbejde med dine kollegaer i de svenske og norske supportteams omkring kvalitet i kundeservice m.v.

Du refererer til Head of Support & Service Delivery i Stockholm, du har eget budgetansvar og arbejder til dagligt tæt sammen med dit team i København. Teamet består af seks teknisk fagligt dygtige supportere til at varetage 1st og 2nd level support.
 

Hvem er du?

Du er først og fremmest en positiv, stærk, nærværende og motiverende leder med gode kommunikationsevner, og du er hurtig til at sætte dig ind i forskellige tekniske problemstillinger. Du er god til at tænke i helheder og har et naturligt overblik, således at prioritering og beslutninger bliver en leg. Din evne til at omsætte arbejdsgange til effektive og enkle processer er supergod, og du har i tidligere jobs gjort en stor forskel på dette område.

Du har helt sikkert min. 3-5 års erfaring med ledelse af kundesupport teams, gerne fra et relativt teknisk miljø f.eks. fra telecom eller IT branchen - og du har en god teknisk forståelse. Du trives med at blive målt via KPI'ere, og du er stræbsom på at nå de mål, du selv er med til at definere.

Der er ingen tvivl om, at du kan brænde for at vores kunder skal have en endnu bedre oplevelse end de får i dag. Der skal rigtig meget til at stresse dig, og du hjælper dine medarbejdere til at overkomme deres udfordringer, hvad enten det er af faglig eller personlig karakter.

Du formulerer dig godt mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk, og har en god forståelse for de nordiske sprog.


Du tilbydes
I jobbet er der supergode muligheder for faglig og personlig udvikling samt indflydelse. Supportafdelingen er en meget væsentlig faktor i DIBS's største site i Ørestaden. Der er ikke langt fra idé til handling og der hersker en uformel atmosfære med højt til loftet, lydhørhed overfor idéer og frihed under ansvar.

Vi tilbyder en god lønpakke inkl. pension, frokostordning, fitness samt betalt parkering mm. Desuden afholdes der ofte faglige events og sociale arrangementer.
 

Ansøgning
Vi arbejder med det Bloom i denne rekruttering. For mere information og for at indsende en ansøgning, skal du gå til: https://bloom.dk/for-kandidater/ledige-stillinger/stilling/?id=180888

 

DIBS Payment Services A/S er Nordens førende, uafhængige leverandør af funktionelle, sikre og innovative betalingsservices til handel via internet. DIBS håndterer dagligt 10.000'vis af kunders transaktioner og har kontorer i Stockholm, Göteborg, København og Oslo - og medarbejderstaben er på i alt ca. 130, heraf ca. 65 i København.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

...og få det sidste nye om online betalinger
Har du spørgsmål eller behøver hjælp?
DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77
salg@dibs.dk