CALL CENTER BETALING

Modtag betaling over telefon og e-mail

Med vores call center løsning kan du få betaling direkte via e-mail eller på telefon.

Telefonen er et godt værktøj, når det kommer til salg fra et call- eller supportcenter. Med DIBS' callcenterløsning kan du modtage betaling, mens du har kunden i røret. 

Du får kortdetaljerne direkte fra kunden over telefonen og taster dette i DIBS' sikre online miljø.

Det er nemt og sikkert:

  • Intet behov for at lave en teknisk integration til DIBS
  • Afslut kundeordren mens du har kunden i røret og få betaling med det samme
  • Lad dine kunder betale med både lokale og internationale valutaer 

Vil du modtage betaling på telefonen eller via e-mail?

Kontakt os  Kom i gang med DIBS

E-mail og Telefon

Når du bruger DIBS E-mail og Telefon, skal du logge ind i DIBS´ online administrationssystem.

Mens du har kunden i røret kan du indtaste kundens kortoplysninger i et sikret DIBS miljø og øjeblikkeligt få bekræftelse på, om betalingen er gået igennem. Hvis du ønsker, kan du integrere DIBS E-mail og Telefon løsning med dine ERP eller CRM. 

Det er nemt at komme igang. 

  • Ingen teknisk integration påkrævet
  • Giv dine kunder en hurtig service
  • Nem administration

Vil du vide mere?

Kontakt os

Linkpay

Med Linkpay kan du sende en mail med et betalingslink til dine kunder.

Det er nemt at komme i gang med Linkpay, da du ikke skal lave en integration til DIBS. Løsningen er responsive, som betyder, at dine kunder også kan betale på mobile enheder.

Linkpay løsningen er særlig brugbar:

  • Hvis kunden vil betale via mail eller telefon 
  • Hvis du modtager internationale betalinger 
  • Hvis du skal tilføje ekstra beløb, som fx fragt

Vil du vide mere om mail- og telefonbetalinger?

Kontakt os  

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

...og få det sidste nye om online betalinger
Har du spørgsmål eller behøver hjælp?
DIBS Payment Services A/S
Arne Jacobsens Allé 13, 1.TV
2300 København S
Telefon: 70 20 30 77
salg@dibs.dk